2008年2月27日

茶座改詞 - 《問財爺怎預算》

《問財爺怎預算》
原曲:《風生水起》,農夫

財爺出嚟又派錢喇 市民今年又收錢喇
派錢攞錢收錢 急急如律令
派糖輸廠最賤 俾啲掌聲有請

一嚟就係咁減稅 財爺庫房滿瀉 窮人拎晒只得雜碎
究竟點解 財爺要補貼晒港人啲電費
又點解 香港嘅環保計劃搞到好廢
又點解 還富於民但啲錢就唔喺我附近
係咪我白痴 定係佢弱智
點解 新移民拎錢謀人寺
真係無guts仲要係食屎
同人唔同命同遮唔同柄
十九八七六五四三二一

一講就係要回水 政府果然好識趣
生果金啲數亂咁吹 養晒咁多位幾十歲
十個光頭都劃一回水
你又被騙我又被騙 派錢派到好鬼死瘋癲
多洗錢少賺錢 遲早赤字再現
我哋希望無錢嘅有錢有錢有錢好過無錢
點樣先做到公正 急急如律令 俾啲掌聲有請

財爺出嚟又派錢喇 市民今年又收錢喇
派錢攞錢收錢 急急如律令
派糖輸廠最賤 俾啲掌聲有請
一嚟就係咁減稅 窮人拎晒得雜碎
七八年後冇人生女 九十幾歲都仲未去
個個都老咗幾歲
人老化時我又老化
但係點解人口咁老化 日日有人瓜
市民唔多消費 收到錢最實際
買餸都愈來愈貴打折打折折得唔抵
點樣先做到公正 急急如律令
俾啲掌聲有請

獨白(曾財爺):
我話交稅嘅朋友 免稅嘅朋友
好窮嘅朋友 好有錢嘅朋友
做工嘅朋友 涼地嘅朋友
夠唔夠多個階層呀 (點呀 嘅朋友點呀) 嘅朋友

派錢攞錢收錢 急急如律令
派糖輸廠最賤 我哋有請財爺

Rap(曾財爺):
我一出任就識亂派錢洗大數
用咗廿年算盤加減乘除梗係計到
我錢又派到 水又掠到
要Rap都完全冇難度
電費減到足 並非糖衣毒
市民要消費 減稅減到底
財又散 儲又難
庫房一筆清 派生果金有人性

財爺財爺 我有嘢問
問吓我幾多生果金

Rap(曾財爺):
劃一三千蚊 真正還富於民

呀財爺財爺 我有嘢問
問吓我減稅幾多蚊

Rap(曾財爺):
庫房已水浸 錢梗係要照分

呀師父答唔答得到
教育條數點計好

Rap(曾財爺):
我都未計好 全數比研究佬

呀師父賞個面
醫療券係未昆錢

Rap(曾財爺):
融資就有錢 強醫保障在前

財爺財爺咪走住
市民有咩要注意呀

Rap(曾財爺):
見糖就識收 條數當係掩口
條數最緊要做得啱
人哋點樣講你都好閒

財爺出嚟又派錢喇
全港一齊來收錢喇
派錢攞錢收錢 急急如律令
派糖輸廠最賤 俾啲錢聲有請

沒有留言: