2013年2月9日

茶座改詞 - 《自嘲》

《自嘲》
原曲:《大家》(《老表,你好嘢!》主題曲),王祖藍、王菀之

係未自嘲?係未勁膠?個個派膠。
這個最膠,那個最膠,誰再次發膠?
不需要吵,懇請你咪伸爪。

謝絕硬膠,謝絕硬膠,咪再發膠。
你有無膠?我有無膠?別要再去拋。
巴打派膠,專心去跑多跑,
棲息於樹梢,亂派就別要咬。

將這個美夢磨滅慢慢被炮炸,
巴打花生客買定汽水啤酒兩打,
睇戲好吧,其實我已經睇化。

幾句笑,和諧陪著我。
失了笑,時常地犯錯,
不如自嘲好過,退而尋快樂。
膠了麼?誰來煩著我?
差了麼?其實無自我。
甩面具顯真我,你會嫌棄麼?
遺憾麼?唱這歌,將這曲播。

將這個美夢磨滅慢慢被炮炸,
巴打花生客買定汽水啤酒兩打,
睇戲好吧,其實我已經睇化。

幾句笑,和諧陪著我。
失了笑,時常地犯錯,
不如自嘲好過,退而尋快樂。
膠了麼?誰來煩著我?
差了麼?其實無自我。
甩面具顯真我,你會嫌棄麼?
遺憾麼?唱這歌,群眾勁播。

沒有留言: