2022年1月25日

高登音樂台 - 眼睛ZOOM旅行


《眼睛ZOOM旅行》

原曲:《眼睛想旅行》
作曲:雷頌德
作詞:TC_ (Tommy Shek)、a仔
主唱、混音、MV:a仔

「喂,老師呀,有得去旅行未呀?
下?上ZOOM旅行?
你唔係話要俾錢嘅咩?咁啲錢點呀?
哦,係呀……等我仲諗住俾個仔報名添……
唔緊要啦!咁我咪post上網呃下Like囉……係囉!
你真係用ZOOM搞旅行呀?
咁好啦,拜拜!」

快快趣gut啦喂……gut啦喂……
黐膠花 黐膠線架 黐線黐線黐膠線架
黐膠花 黐膠線架 點會課金吖
 
你宇宙真闊 要網上睇 再課金貢獻你
聽見就谷氣 太過兒戲 個個掠水到痺
 
*日本的相 即搵即有 大阪京都 乜嘢都有
大街風光 都看不夠 另加手工 七百五最快手
 
如果想開心 為甚麼需要咁
對住平板睇風景 靠上ZOOM點旅行
憑一點真銀 讓導師走去分
我就寧願睇YouTube 你咪鬼搵我笨
呵 要貼錢ZOOM旅行
呵 你咪鬼搵我笨*
 
黐膠花 黐膠線架 黐線黐線黐膠線架
黐膠花 黐膠線架 點會課金吖
 
你意念真美 再叫人Pay 似買飛貼晒你
我要望穿你 我靠自己 勝過聽talk放屁

Repeat*

導師得戚(個導師得戚)
校長得益(副校都得益)
世界奇蹟(第八個奇蹟)

Repeat*

呵 要貼錢ZOOM旅行
呵 你咪鬼搵我笨

沒有留言: