2020年1月28日

高登音樂台 - 黑警祝新歲


《黑警祝新歲》

原曲:《祝新歲》
改詞:TC_
主唱:想像空間
MV:菲尼斯人(未食藥)

TG施放 TG施放 齊齊賀春禧
有黑警在圍住你 隨即推落地
黑警又再衝下先 拉我地
拉咗仲要搜身 恰我地

POPO衝刺 POPO衝刺 橫行旺角屈晒機
每天結集防暴去 扑濕我地
恭祝各位黑警仆落地
今年又再恰記者 玩我地

(黑警癲架 黑警癲架)

POPO黐線 POPO黐線 遇蒙面嘅拉晒先
戴口罩及年輕 先拉咗佢地
黑警又再跑快D 拉我地
拉咗仲要扑下先 恰我地

一班警賊 一味恐嚇 特權下更膠更癲
更多武力迎合你 終於出晒事
OT又再呃下D 搞下事
POPO笑嘻嘻 摧毀正義

沒有留言: