2012年9月24日

茶座改詞 - 《CY Style》

《CY Style》
原曲:《Gangnam Style》,PSY

我怕 CY Style!CY Style!
國民教育 中共洗腦真係好陰毒
不斷滲透洗腦乜都填鴨式教育好陰毒
為強推 死都唔
回學生要被屈服
對住中共立即中毒

CY沙冧呢 佢話國民教育必定上馬 (上馬)
沙冧呢 佢話新界東北必定去馬 (去馬)
沙冧呢 罷課集會CY當你岸狗 (岸狗)
沙冧呢 CY沙冧呢

蝗蟲劫禍 北區走水貨 好鬼多 他媽都有火
蝗蟲劫禍 北區的水貨 超級多 終於都發火
CY講乜都一味只識得 拖拖拖拖拖拖……

我怕 CY Style!CY Style!
我 我 我 我 我怕 CY Style!

hea 大話最hea 我 我 我 我 我怕 CY Style!
hea 大話最hea 我 我 我 我 hea hea hea hea

我怕 CY Style!

沒有留言: