2010年12月20日

茶座改詞 - 《當奴上北京》

《當奴上北京》
(寄:《小明上廣州》,李家仁)

當奴上北京,探溫總樂同遊,
當奴問阿Jin:「唱咩野歌畀班net友!」
當奴上facebook,唱rap歌似渠頭,
rap完扮腦魔,政府派膠乜都有!

當奴曾的確最掂,唱野多新意;
起錨cheap show照去做,你我都恥笑。
即刻叨光接亞運,食在港隊正;
攪到嘥錢眾照吠,終於衰咗啦!

RAP:一蚊都係錢,一千都係錢;
你話亂駛就亂駛,其實乜嘢都冇問題;
做人最緊要心足,千祈唔好咁虛偽;
你好我好大家好,
我撐你,你撐我,實唔驚冇計;
特首唔好亂起錨,河蟹最天地不容;
大家一齊推翻官商勾結,
呢個香港太閉翳。

當奴上北京,探溫總樂同遊,
當奴問阿Jin:「唱咩野歌畀班net友!」
當奴上facebook,唱rap歌似渠頭,
rap完扮腦魔,政府派膠乜都有!

當奴曾的確最掂,唱野多新意;
起錨cheap show照去做,你我都恥笑。
即刻叨光接亞運,食在港隊正;
攪到嘥錢眾照吠,終於衰咗啦!

RAP:去禮賓府整理個制,做任何事點可以亂嚟;
以前就話五區大總辭,而家諮詢快過鬼;
大河蟹啜聲就到,將來廿三、高鐵快得重巴閉;
香港人已經成為大奴隸,安已不,心已死;
食下花生,睇下好戲,睇見河蟹打橫嚟。

當奴曾的確最掂,唱野多新意;
起錨cheap show照去做,你我都恥笑。
即刻叨光接亞運,食在港隊正;
攪到嘥錢眾照吠,終於衰咗啦!

當奴上北京,探溫總樂同遊,
開懷亂唱rap,政府派膠乜都有!

沒有留言: