2014年5月28日

茶座改詞 - 膠登音樂台周年紀念歌《港呢啲》

《港呢啲》
原曲:《唱這歌》,郭富城
作曲、編曲:譚國政
改詞:妁小汀、Tommy Shek
主唱:柯拔甩


*電視極無味 食飯亦睏倦乏味
落力地逃避 別嘥心機 就此熄機
周街迫到死 又慢慢變做內地
請一班老死 費點心機 做出驚喜*

#聽我改 做夢也在寫你
聽我改 網上惡搞新趣味
聽我改 未來日子 集合網上全人類#

二次改歌 有片同尋有樂願意fun
唱呢啲 美好前程跟我網中尋
若笑呢啲 笑出潮流我號令八方
惡搞歌 改詞歲月 由我掌舵

Repeat *#

共唱呢啲創新 上膠登 最真
若你想in爆燈 唱呢啲

全力拍片 盡力去剪 風靡
有片同尋有樂願意fun
唱呢啲 美好前程跟我網中尋
若笑呢啲 笑出潮流我號令八方
惡搞歌 改詞歲月 由我掌舵

Come on!Galden Music mix!

沒有留言: