2010年9月25日

茶座改詞 - 《網絡洗腦大雜燴》

《網絡洗腦大雜燴》

原曲:《嗶嗶嗶》,謝金燕
特別鳴謝演繹:0xeita0


林欣彤話 今夜冠軍係我
超級巨聲 毒男激動更高
你sing我sing sing到技安咁樣點好
Old news is also very exciting

你玩借刀 玩到起底投訴
有差佬將你帶走真陰公
你講我講 言論無乜太多嘅尺度
OK! you win! No photo no talk!

尖尖尖尖尖 安仔洗腦歌頌
切切切切切 小S扭腰

我今日同你帶路接受洗腦
就算是聽多十分鐘一直聽住個tone
我今日終被洗腦 好想去解毒
洗洗洗洗洗 洗腦氣功

你玩潮文 網民推到上報
有膠派到 (國)高登即刻失控
(國)你推我推 不推真不是人 Let`s go
Let`s give a "pish" Come on James

「你的老母 條野唔喺果度」
巴士阿叔 未解決點算好
你嘲我諷 搞到潛水屈機死八婆
Please use your brain, instead of your ass, to think.

(國)動L動動L 我給成家班用
波兒波波兒 (國)迷死人喔

紅軍已同你帶路接受洗腦
就算是睇多十分鐘一直睇到過鐘
我今日終被洗腦 好想去解毒
藍藍藍藍路 我聽到瘋

上facebook又係洗腦 YouTube又洗腦
亂tag亂tweet亂like都想只為讚好
我今日終被洗腦 我仲未發夢
洗洗洗洗洗 洗腦氣功

沒有留言: