2015年12月13日

茶座猛片 - 《你的刑事我都有事》

《你的刑事我都有事》
原曲:《你的名字我的姓氏》,張學友
作曲:李思菘
改詞:梁栢堅
主唱:筱K
MV:Tommy Shek


人間惡法 如像禁令
就像將創作自由全部亦叫停
而我跟你 全部判刑
日日上差館 這是二創的前景

只需要 喺高登玩嘢亂咁改份詞
撞鬼你 一post咗一句就已瀨一次
只需要 你截圖截戲改圖 即入你的刑事
毛記電視 全部會有事

從此以後 全階下囚
你話無罪 但facebook有轉 已經足夠

瓊姐照塔 林忌判刑
日後啲改歌cut曬 梁特獲正評
毛記間嘢 由賺變零
日後阿寶都有事亦無Cap圖精

不相信 YouTube友翻唱學友呢份詞
即拉你 小鳳姐不再任你唱多次
單春迅 再借用地鐵張圖即入你的刑事
和我有事 全部會有事

齊昕老豆 無鳩厘頭
你話無罪 但WhatsApp有轉 已經足夠
齊昕老豆 全班賊頭
政治淪落就 開post插你 再多都有

我哋全部勁改數臭你 再多都有

沒有留言: