2015年6月26日

茶座改詞 - 《私煙陪著你嘔》

《私煙陪著你嘔》
原曲:《陪著你走》,盧冠廷
作曲:盧冠廷
改詞:Tommy Shek、妁小汀
主唱:妁小汀


肥嘢 盲撐惡警太難受
全為那豬兜又蒲頭
低能 身邊有佢即刻會出醜

望佢 成隻乳豬太肥漏
全力撐黑警沒盡頭
恐怖 私煙跳舞彷彿似癲狗

陪著你嘔 私煙的確太噁心
你我一睇見心都震
結果嘔到七彩
狂嘔 私煙一跳我好驚
豬兜般的會作弄人
搞到大家想打佢

真可笑 慈母發癲有人受
全為那豬兜亦停留
因佢 身邊每個想講句粗口
繼續跳 成隻喪屍惹人逗
成日搏出位沒盡頭
竟然 假裝少女會變得好瘦

陪著你嘔 私煙的確太噁心
你我一睇見心都震
送青山 跳深海
藍屍 膠嘢睇到有啲驚
嘔多幾碗 我點忍佢
跟我一起打佢

走數伴你圍住佢

沒有留言: