2014年12月20日

茶座改詞 - 《豺狼梁過聖誕》2014年版

《豺狼梁過聖誕》
原曲:《The Twelve Days of Christmas》
改詞:Tommy Shek
主唱:妁小汀


豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
呃完就氹,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
講完就算,呃完就氹,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
闖完外國,講完就算,呃完就氹,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
不停地旅遊,瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
荒唐爛笑話,不停地旅遊,瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
收錢仍舊無事,荒唐爛笑話,不停地旅遊,瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
貪污仍未徹查,收錢仍舊無事,荒唐爛笑話,不停地旅遊,瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

豺狼梁過聖誕,問我要啲乜嘢玩?
鳩嗚完被判罪,貪污仍未徹查,收錢仍舊無事,荒唐爛笑話,不停地旅遊,瘋狂地購物,官僚做富豪,佢玩謝我!只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說俾真普選我!

沒有留言: