2014年10月19日

茶座猛片 - 《盲撐中央fans嚇人事件2014》

《盲撐中央fans嚇人事件2014》
原曲:《廣播道fans殺人事件》,軟硬天師
改詞、主唱:妁小汀
混音:MOV001
MV:Tommy Shek


你班人玩死幾百萬人 呼風喚雨咤吒風雲
領導政壇靠晒你哋 無咗你哋呀爺會死
疑幻疑真嘅中文字(一二三四 一二三四)
你的強項縱容屙屎
屙屎 屙屎我哋支持你

蛇齋餅粽佢都鍾意 維穩最好係TBB
香港公安直系fans 維穩必到 有早無遲
護港份子肯定支持 萬人大合唱世界key
親中banner配簡筆字 永遠撐你 我哋支持你

行會黑箱 狂屈機 資料要保密不願俾
遇到示威 識得做戲 大量派錢 勁請臨記
話呢話路 指罵維基 見到呀爺 成個彈起
撐硬中央我支持你 三個fans一齊嚟
嘩 謝偉俊(我哋支持你) 阿 曾鈺成(我哋支持你)
喂 掃把頭(我哋支持你) (一二三四)繼續支持
譚耀宗(我哋支持你) 喂 亡國興(我哋支持你)
阿 陳克勤(我哋支持你) 宣示完要俾五舊fans

各位fans 揸住PC 進駐行會 晚晚開P
保住行會廿四小時 尐各路機密佢無所不知
全力唱好CY 堅定不移 成班十點仲喺立會開P
沉睡得易 立會寫詩 議會事情 會詐作不知
佢撒賴至叻 一見到特首 就無乜顧慮 做維穩好手
廢噏 放蚊 仲mak大口 攤喺大班椅 扭兩扭
長毛掟蕉兼痛罵特首 披頭散髮仲成身汗臭
劇本ready定剪布即刻走 票數一夠就返屋企抖
陳婉嫻(我哋支持你) 李慧琼(我哋支持你)
鍾treegun(我哋支持你) 各位fans請你支持
鼠王芬(我哋支持你) 陳恒鑌(我哋支持你)
蔣麗芸(我哋支持你) 求下你嗌我
過硬 過硬過過…… 過硬 過硬過過過……

議題太急你講少句啦 強行要過都幾爽架
收到個電話 call要開工巴打
對住支咪講聲「你好嗎」
撲喺鏡頭下攤喺凳梳化 被笑不怕 罵戰也不怕
說外語全數依依丫丫 擰轉背脊嗌小喇叭
fans係呀爺嘅棟樑 撐要發展又要撐中央
暗梗式吹風 再次登場 時時轉軚得嗰幾個樣
陳李黃何歐陽林葛張 心繫中央 請鼓掌
真真假假議會幻象 fans上力齊齊大合唱

國民教育(我哋支持你) 一簽多行(我哋支持你)
建設高鐵(我哋支持你) 二十三條(我哋支持你)
雙非BB(我哋支持你) 東北發展(我哋支持你)
各位fans(我哋支持你) HKTV……

沒有留言: