2013年12月24日

茶座改詞 - 《豺狼梁過聖誕》

《豺狼梁過聖誕》
原曲:《The Twelve Days of Christmas》
改詞:Tommy Shek


豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
錢唔願派……但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
牌唔願發,錢唔願派……但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
官唔問責,牌唔願發,錢唔願派……但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
西環丟路姆,官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
蛋頭贈五毛,西環丟路姆,官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
劏房戶呻窮,蛋頭贈五毛,西環丟路姆,官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
綜援被濫用,劏房戶呻窮,蛋頭贈五毛,西環丟路姆,官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

豺狼梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
支蝗大懶蟲,綜援被濫用,劏房戶呻窮,蛋頭贈五毛,西環丟路姆,官僚極霸道,騷仍舊照做……咪玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

沒有留言: