2012年12月16日

茶座改詞 - 《2012聖誕報歪音》大串燒(續集)

《2012聖誕報歪音》大串燒(續集)
(以黃霑的《香港X'mas 1989》為藍本)

※Jingle Bell※

梁宅竟鑽牆,連同唐宅都咁樣,
瞞過清拆罷,掩飾真夠薑。
熊邊有奮強,連埋強邊有囉飯,
飯邊有隻CY梁,波波快鑿牆,唏!

CY梁,CY梁,密室齊讚賞!
僭建最愛,特別玩物,Hello Kitty Land,唏!
CY梁,CY梁,密室齊讚賞!
笑笑說句,實屬誤會,狗噏無立場!

CY梁,CY梁,說謊無緊張,
聖誕節有個願望,就係CY行落台,唏!
CY梁,CY梁,說謊無緊張,
聖誕節有個願望,就係CY快落台!

※The Twelve Days of Christmas※

大話梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
我說俾真普選我。

大話梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
錢還是稅……但我說俾真普選我。

大話梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
蝦還是蟹,錢還是稅……但我說俾真普選我。

大話梁過聖誕,問我要尐乜嘢好?
樓還是扣,蝦還是蟹,錢還是稅……
但我說俾真普選我。

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
講完就算罷……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
呃完就氹罷,講完就算罷……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
選完就作罷,呃完就氹罷,講完就算罷……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
封完就拆罷,選完就作罷,
呃完就氹罷,講完就算罷……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
Stanley有地牢(封完就拆罷),
照抄唐唐約道(選完就作罷),
講完就算罷……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
封完個地牢(封完就拆罷),
國科還是上罷(選完就作罷),
掩飾還是算罷(講完就算罷)……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

大話梁過聖誕,問我點樣先算好?
封完個地牢(封完就拆罷),
國科還是上罷(選完就作罷),
掩飾還是算罷(講完就算罷)……佢玩謝我!
只要我扮盲,不停讚,不再亂彈,但我說請你收工咯!

※Hark the Herald Angels Sing※

河蟹發動打擊港獨,雙非攻破殖民地,
裁決過後好多雙非,水貨佬猛咁落嚟。
假酒溝油無掟避,通街屙完拍特技,
皆因官商唱大戲,民望插水人人迴避,
CY呢鋪無定企,期望再選,我會等你。

河蟹發動打擊港獨,雙非攻破殖民地,
裁決過後好多雙非,水貨佬猛咁落嚟。
假酒溝油無掟避,通街屙完拍特技,
皆因官商唱大戲,民望插水人人迴避,
CY呢鋪無定企,期望再選,我會等你。

※Rudolph the Red-Nosed Reindeer※

佢想廢除基本法,程序常令人困惑,
要找老共點釋法,腦海裡一片空白,
佢想染紅基本法,尋覓人大來決擇,
抗爭老共遭封殺,無奈常被人恐嚇。

CY掩飾夠賤格,賣港的決擇,
前路就算點不測,惡法起草新計劃。
牴觸那大基本法,無論何日能發達,
騙呃氹做足一百,人就能自然衰格。

沒有留言: