2012年12月4日

茶座改詞 - 《2012聖誕報歪音》大串燒

《2012聖誕報歪音》大串燒
(以黃霑的《香港X'mas 1989》為藍本)

※Santa Claus Is Coming To Town※

丟了煲呔,換了CY;
盡數僭建,佢都冚過晒;
CY梁is coming to town!
又要縮沙,又扮晒嘢;
瞞著僭建,佢「奶」晒嘢!
好心佢將特首位卸!

阿波佢整開劏房,要洗腦有「唔得掂」,
「好打得」佢好呃得,仲要迫你做順民!

唏!換了CY,香港福佳!
六百幾張嘅小圈套票,
香港民主被出賣晒!

※Silent Night※

福佳亞視,眾所周知;ATV,低收視。
王維基出招砌低亞視,但係征哥講:「無咁易!」
這政府拖字訣麼,想發牌?出年了事。

算啦阿儉,算啦阿儉,好鬼賤,國教向前,
學民出招追殺這克儉,但係呢班官無一個掂,
假諮詢終極領先,洗腦禍根正蔓延。

廢丁阿茂,CY將就;中央干預,無理由。
係話乜都會照舊,但白鴿一轉左退後!
政棍貪官實太醜,一心賣港無回頭。

※Joy To The World※

乜鬼都貴,認真激氣,電費,交通,又漲!
世界末日一早注定,香港尐樓一早買定,
望佢日後又再升,冧市全民頭㷫,
樓價狂飆、抽水,有地產商呃秤。

乜鬼都升,工資反跌,shouting:「無錢!派錢!」
低工資錢銀都無剩,高薪果班炒魷老定。
怨氣烈燄又再升,到時全民齊共㷫,
帶定橫額聲討,這政府都不應。

※We Three Kings Of The Orient Are※

香港你長是我的家,點解變成共化領地,
我愛香港,萬年亦不變,不要紫荊扇做旗。
啊~我會發狂捍衛你,我要永恆照住你,
我愛 Hong Kong,We Love Hong Kong,
各界市民撐住你。
香港你長是我的家,千千百年係我聖地,
我愛香港,熱誠絕不變,高舉獅子米字旗。
啊~我會有頭有尾,永遠永恆照住你,
我愛 Hong Kong,We Love Hong Kong,
各界市民撐住你。

※Away In A Manger※

一想起爭普選,我繼續遊行,
長懷熱誠民主與自由嘅心。
一想起DBC,我會繼續行,
大家只要一心,要那火牆就冧。
一想起七一,我會繼續行,
抬頭望埋狼英,就自然勇敢。
不分老嫩八十,我拍住遊行,
齊保可愛香港,要佢將來莫冧。
一想起共產黨,我發奮遊行,
人權自由民主已熱紅我心。
想起警方打壓,我搏命遊行,
齊保可愛香港,再講明就「chum」。

※We wish you a Merry Christmas※

唐唐僭建約道地洞,狼英密室哈囉吉蒂,
齊心抽水乜都照鬧,齊齊互批互鬥。
河蟹最偉大,奪我哋自由,
改歌遭到刪除,平民如此怒忿。

河蟹已經變了食糧,無恥只得這禮義廉,
良心結果終需變賣,良民從此被殺!
河蟹太偉大,惡搞都封殺,
諮詢這「23條」,惡法硬闖仲快!

※Santa Claus Is Coming To Town※(重唱)

丟了煲呔,換了CY;
盡數僭建,佢都冚過晒;
CY梁is coming to town!
又要縮沙,又扮晒嘢;
瞞著僭建,佢「奶」晒嘢!
好心佢將特首位卸!

阿波佢整開劏房,要洗腦有「唔得掂」,
「好打得」佢好呃得,仲要迫你做順民!

唏!換了CY,香港福佳!
六百幾張嘅小圈套票,
香港民主被出賣晒!

The city is dying, you know?

沒有留言: