2012年5月20日

茶座改詞 - 《拉布》

《拉布》
原曲:《Baby (ft.Ludacris)》,Justin Bieber

算~乜數,我只想走去拉布,拉布!
老虎都走去拉布,拉布!
替補機制發功阻我路

DAB發功,存心剪布
如此的無譜,如此的粗魯
阻擋拉布,不須宣告
建制派堵塞撤職再選嘅修補

立會中發功,左狗走數
想替補,建制派得到
人民在憤怒,決戰撐拉布
建制派聘金禮請打手反拉布
我只想撐

拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好!
反替補,普選會得到~好~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好!
反替補,不需要修補~好~

出老千,建制派的剪布
抗議聲中,多數要聽少數
你我都估到,佢做場咁嘅騷
建制派想收工,建制派好想走數

次次響晒鐘,抗爭反替補
晚晚通宵洗腦拖鐘反對通過
回去再郁郁郁郁……
建制派想收工,建制派想阻擋這拉布

拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好!
反替補,普選會得到~好~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好~想~
拉布!拉布!拉布!好!
反替補,不需要修補~好~

RAP:建制派當道,我哋又唔係唔知道
呢條惡法擺明完全就係退晒步
死都唔廢功能組別,想濫竽充數
中止辯論,政府當尐議員係草
打手太恐佈,想曾主席出手剪布
選民牢嘈,皆因我哋無權投票,好憤怒!
政府想做騷,當尐選民無到
西環治港,打壓公投,太粗暴!

拉布!拉布!反替補!
拉布!拉布!反廿三!
拉布!拉布!拉到七一!
反替補,普選會得到~好~
拉布!拉布!反替補!
拉布!拉布!反廿三!
拉布!拉布!拉到出年!
反替補,不需要修補~好~

去撐(這拉布!這拉布!)
全力對抗(不剪布!不剪布!)
對付惡法(搞拉布!搞拉布!)
繼續抗爭(拉布~拉布~)
繼續控訴

沒有留言: