2011年4月3日

茶座改詞 - 《左毛去抽水》

《左毛去抽水》
(寄:《小明去東莞》)

左毛去抽水,左毛去抽水,
共產左狗亂咁放屁,蝗毒遍千里!
官員去勾結,膠人去乞膠,
護黨出帖,賺到夠晒,即刻縮沙囉!

港府膠野最多,諮詢又出錯!
不斷老姦民意,打手有很多!
禮賓府充滿毛賊,乜帖盡封殺!
睇見當睇唔見,當奴係「超錯」!

RAP:當奴潛咗水返鄉下,
盲目舐共,蝗蟲食香港,
眾警犬同眾打手,搞到遊行冇晒自由,
香港人要站起來,唔爭氣會俾人蝦到大門口,
香港嘅市民加油,排除萬難,打倒蝗蟲,
我哋一定會出頭!

左毛再抽水,左毛再抽水,
共匪癲狗河蟹上腦,全力去檔!
中聯辦打手,竟然上高登,
亂黐膠花,民意「蟹化」,「巴打」起底囉!

港府充滿毛賊,出帖又幾個,
不斷老姦民意,想操控結果;
那低薪高鐵腐政,乜叉又通過,
講句老姦民意,畀人亂封我!

RAP:禮賓府真係undinable,當奴佢睇得好高興,
共匪奇文愈出愈奇,良心網民鬧到飛起,
香港市民,被淪為二等;蝗蟲來港,抽水更easy!
公眾嘅利益都是浮雲,
胡亂強拆,我哋就更加angry!

港府乜野最多,打手就多囉!
跛腳政府「強政」,即刻跌晒watt!
那官商勾結最多,乜都亂屈我!
想抗議打河蟹,左毛又封我!

港府乜野最多,乜叉又出錯!
跛腳政府「河蟹」,積怨已很多!
那官商勾結最多,乜都亂屈我!
想抗議打河蟹,左毛又封我!

沒有留言: