2008年1月2日

茶座改詞 - 《高清之曲》

《高清之曲》
原曲:《生命之曲》,林子祥

高清 高清我看不到 原來有線接收不到 唔認數
高清 高清我看不到 原來有線接收不到 唔認數

是它是它搞到嘥錢同頭痕 是它是它搞到畫面濛濛塵
是它是它觀眾睇到也怨憤 是它是它搞到嘔心無覺瞓
還用有線我就氣憤 用有線聽著鬼韻
用佢就掠水真正坤人好炆頭痕無覺瞓
睇鬼影太過無癮 花海塵雲 朦朧層層

(從沒有高清) 唔用佢我會好鬼興
(無得睇高清) 全賴有線幹得差勁
(無奈的高清) 無奈看那雪花黑影
(無奈加機頂) 唔用有線嘅好高興
(成日講高清) 成日重提高清 全賴謀人搏命

無得睇高清 平面無咁勁 無得睇高清 齊患高清症
無得睇高清 無奈加機頂 無得睇高清 齊患高清症

高清 高清我看不到 完全懶理畫面質素
高清 高清我看不到 原來有線接收不到 唔認數

沒有留言: