2005年4月15日

「blog@果然係系列」正式啟用!

「blog@果然係系列」已經正式啟用了!
筆者是第一次寫blog的,請大家不要見怪!最近,寫blog已經成為一種趨勢,而筆者當然要追上這個「潮流」。
「blog@果然係系列」主要是用來發表筆者對時事的一些即時意見,以及「果然係系列」的即時資訊。不過,「blog@果然係系列」與「日記@果然係系列」是不同的,因為「blog」始終都有少少時事的意味,通常以普通文字居多,比較正統;而「日記」的主要用途是用來發表「果然係專欄第二版」及「果然係精選大圖」,內容比較簡單,色彩亦比較豐富,不及「blog」般正統。
「blog@果然係系列」推出後,筆者仍然會繼續在「日記@果然係系列」發表「果然係專欄第二版」。「blog@果然係系列」亦不會完全取代「果然係專欄第二版」。
筆者會不定期更新「blog@果然係系列」,請大家留意。最後,筆者希望大家可以好好享受閱讀本blog的樂趣,多謝支持!

沒有留言: